Welkom op de homepage van scouting leonardus. Scouting Leonardus is een van de vele scoutinggroepen in de Regio Helmond. Wekelijks staan onze vrijwilligers klaar voor haar leden om een leuke, avontuurlijke en interessante activiteit te organiseren. Dit kan zijn van een leuk spel in de bossen, vuurtje stoken op het eigen terrein tot aan een wandeltocht lopen of zelfs een (weekend)kamp! Neem gerust een kijkje op onze website en aarzel niet om contact op te nemen!

Welkom bij

Scouting Leonardus

Beste leden en ouders van leden van de Scouting Leonardus,

Rabobank Helmond houdt ook dit jaar weer een Clubkas Campagne. Als lid van Rabobank Helmond kun je tijdens de Rabobank  Clubkas Campagne stemmen op verenigingen en stichtingen. Beslis mee en steun het verenigingsleven.

Geef ons jouw stem van 5 tot en met 27 september 2022. Ga naar https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport

Jouw stem is geld waard! Jij steunt ons toch ook?

Je kunt ook in je omgeving, bijvoorbeeld bij familie, vrienden, kennissen, etc. informeren of zij lid zijn van Rabobank Helmond en vragen of zij op onze vereniging willen stemmen. Als je dat handig vindt, stuur je gewoon dit bericht naar hen door.

Let op: je kunt stemmen van maandag 5 tot en met dinsdag 27 september 2022! Na afloop brengen wij je op de hoogte van het aantal stemmen dat op ons is uitgebracht en bedanken je bij voorbaat voor het stemmen op onze vereniging!

Met vriendelijke Scoutinggroet,

Leiding en Bestuur Scouting Leonardus