Welkom op de homepage van scouting leonardus. Scouting Leonardus is een van de vele scoutinggroepen in de Regio Helmond. Wekelijks staan onze vrijwilligers klaar voor haar leden om een leuke, avontuurlijke en interessante activiteit te organiseren. Dit kan zijn van een leuk spel in de bossen, vuurtje stoken op het eigen terrein tot aan een wandeltocht lopen of zelfs een (weekend)kamp! Neem gerust een kijkje op onze website en aarzel niet om contact op te nemen!

Welkom bij

Scouting Leonardus

Statiegeld telt!

Vanaf 20 januari start Scouting Leonardus als officieel inzamelpunt voor met name blikjes met statiegeld. Op deze manier starten wij een doorlopende financiële actie om onze vereniging te steunen en leveren we een bijdrage aan minder afval in de natuur.

Vanaf 20 januari zal er elke zaterdag van 10:00- 17:00 een inzamelcontainer nabij de poort van onze blokhut staan waar in u de blikjes/flesjes kunnen deponeren. Op de andere dagen staat de container onder onze overkapping bij de entree. U steunt hiermee onze hele vereniging bij aanschaf materialen en activiteiten. Wij zullen van tijd tot tijd informeren waar het geld aan ten goede is gekomen. Hoe meer mensen ons steunen des te succesvoller zal de actie zijn dus geef ons bericht door aan familie, vrienden, buren en kennissen.

Klik hier om de poster te downloaden

Mocht u zelfs uw werkgever enthousiast kunnen maken dan denken we graag mee om dit vorm te geven en om grotere hoeveelheden eventueel op te komen halen. Mocht u n.a.v. hiervan nog vragen, suggesties of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken op:

statiegeld@scoutingleonardus.nl

Nieuwsberichten